PALVELUMME

mainonta

Google Adwords -mainonta

Kilpailu hakusanamainonnassa kiristyy jatkuvasti. Tutkimuksen mukaan 41 % klikeistä kohdistuu hakutulossivun neljään ensimmäiseen mainokseen. Menestyäksesi yrityksesi tulee olla esillä mahdollisimman näkyvästi Googlen hakutulossivulla,ja siihen tarvitaan tarkkaa suunnittelua ja asiantuntevaa toteutusta.Google on
markkinointi

Some-markkinointi

Millainen teidän yleisönne on?Tällä hetkellä Facebookissa on suomalaisia noin kaksi miljoona päivittäistä käyttäjää, Instagramissa suomalaisia on tutkimuksesta riippuen 800 000 - 1 000 000 käyttäjää ja LinkedInissä on jo melkein 800
verkkokaupat

Verkkokaupat ja verkkosivut

Hyvin toteutetut verkkosivut antavat sinulle markkinoinnin ja myynnin kotikenttäedun.Verkkosivut voivat olla ratkaiseva osa myyntiäsi, markkinointiasi ja asiakaspalveluasi. Ne ovat yrityksesi kotikenttä, jolla pelaat omilla ehdoillasi ja tutussa ympäristössä. Verkkosivujesi tehtävä on
hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi

Parhaat osaavat ennakoida peliä.Kilpailutilanteen tiivistyessä pelin ennakoinnin merkitys korostuu. Hakukoneoptimointi varmistaa etukäteen, että yrityksesi tarjoamat tuotteet ja palvelut ovat edustavasti ja kattavasti näkyvillä silloin, kun palveluitasi tai tuotteitasi haetaan.Hakukoneoptimoinnissa valitaan yritykselle
videomainonta

Display- ja videomainonta

Ennakkosuosikki kiinnostaa.Maalipaikkojen määrä perustuu pitkälti tunnettuuteen. Ihmisillä on luontainen halu pitäytyä tunnetussa ja välttää riskiä, joten ostosvalinnat tehdään usein perustuen siihen, kuinka hyvin tuotteita tai palveluita tarjoava yritys on jostain tuttu.
verkkoliiketoiminnan

Verkkoliiketoiminnan kehittäminen

Saatko pelisuunnitelmallasi aikaan maaleja?Verkossa tapahtuvan liiketoiminnan tulee olla tuloksellista siinä missä kaiken muunkin liiketoiminnan. Tuloksellisuuteen päästään oikealla analyysillä nykytilanteesta, tarkalla tavoiteasetannalla, oikein valituilla mittareilla sekä tietysti järjestelmällisellä verkkoliiketoiminnan seuraamisella ja optimoinnilla.Digitaalisuus